رفتن به مطلب

Godfather


No_OnE

ارسال‌های توصیه شده

نام شما در بازی: DarkShadows
نام ادمینی که شما از ایشان شکایت دارید: Godfather
اطلاعات اکانت شما (Level، رنک و فکشن فعلی شما در سرور): Level : 21 . Rank : 1 . Faction : Medic 
توضیحات شکایت: من قبل از بوجود این مشکل و اپدیت 9 میل و خورده داشتم. ولی وقتی اپدیت کردم و اومدم دیدم 1.5 دارم. من قید زندگی نزدم 24 ساعته بازی کنم ماهیگیری کنم پول در بیارم که یه 15 میل اونجوری به باد بره با اون همه مدارک  انگار نه انگار و یه 7 میل اینجا از دست بدم. یه ماه دهن خودمو اسفالت کنم نرم مثل بقیه تو شهر کرم بریزم و DM کنم و کیف کنم که اینجوری یهو پولام به باد بره بخوام از اول شروع کنم و شما هم بهم تحمت بهم بزنین دروغ میگم. من نه دیوونم نه دروغگو. شما هم بخواین به بهونه 3 برابر شدن گولم بزنین. من اینجا 22 میلیون پول زحمت کشیده به باد رفته. یعنی انگار نه انگار؟ هیچ کاری نمیشه کرد؟ نمیشه چک کنین ببینین من واقعا راست میگم یا دروغ بعد تحمت بزنین؟ قدرت و عدالتتون همینه؟ خسته نباشین با این سرورتون
مدارک مورد نیاز(فیلم،عکس‌و...):

  • Like 4
  • Haha 1
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام و درود.من شاهدم که ایشون همیشه در حال fishing بود و هر موقع از شبانه روز میرفتم خاویار ایشون هم بود.

ایشون دروغگو نیست. 

اونر های محترم لطفا چک کنین. اگر دروغ گفته بود منو واسه همیشه از سرور بن کنین

در پناه حق 

یا علی

MAP22

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در 19 آذر 1398 در 20:11، Map22 گفته است :

سلام و خداقوت. خودتون مشاهده کردین که با توجه به مدارک این شخص از من کلاهبرداری کرده و با تشکر از شما ایشون رو بن کردین. اما این به درد من نمیخوره گفتین امکان برگشت وجه وجود نداره چون ادامین رو احضار نکردین. درسته اما ادامین محترم یا موبایلشون خاموشه یا در حال صحبت هستن یا اصلا جواب نمیدن . از طرفی خودتون مشاهده کردین که من از چند نفر که flexy دقیقا همین کارو براشون کرده بود و تجربه داشتن سوال کردم و تحقیق کردم و اونا تایید کردن و بخاطر همین من اعتماد کردم و پولو دادم. شما توی قوانین عمومی خودتون گفتین کلاهبرداری در سرور
هرگونه کلاهبرداری و سو استفاده از دیگران به هر شکلی ( دزدیدن اموال، گرفتن پول و... ) مجاز نیست و تیم مدیریتی می‌تواند علاوه بر Take کردن دارایی‌ها، اکانت را نیز تعلیق کند.
**البته پیش از هرچیز، شما باید مراقب این افراد باشید.
در نظر داشته باشید که برای فروش بعضی از اموال مانند ماشین، خانه و... دستورهای مشخصی داخل سرور تعریف شده است و نیازی به پرداخت پول با /pay نیست! ( برای اطمینان از این کارتان، بهتر است قبل از شروع معامله، از یک ادمین، هلپر ویا هر فرد مورد اعتماد دیگری سوال کنید )
در ضمن فروش اموال به صورت قسطی، دریافت ورودی کلن، دادن قرض و موارد مشابه، با مسئولیت خودتان است و هیچ تضمینی برای بازگشت این اموال به شما وجود ندارد!

گفتین علاوه بر برگشت دارایی ها اکانت شخص کلاهبردار تعلیق میشه. خب شما زحمت کشیدین اکانت طرف رو تعلیق کردین. اما یه لطف دیگه کنین پول منم برگردونید. پولی که با زحمت 24 ساعت ماهیگیری کردن و جمع کردن رفرال ها دراوردم و تلاش زیادی کردم تا بتونم جمع کنم به عشق اینکه i8 بهترین ماشین رو بخرم که خیالم راحت باشه. از شما تقاضا دارم که پول زحمت کشیدم رو بهم بر گردونید و دیگه این اشتباه هیچوقت تکرار نمیشه و قوانین رو کامل خوندم. 15 میل پول کمی نیست و دراوردنش کار اسونی نیست. لطفا چک کنین و پولمو بهم برگردونید. خیلی لطف میکنید.

با تشکر

یا حق  

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

قوانین انجمن