رفتن به مطلب

Alireza


_ShahriyaR_

ارسال‌های توصیه شده

نام شما در بازی: FilTeR
نام لیدری که شما از ایشان شکایت دارید: AliReza0217
اطلاعات اکانت شما (Level، رنک و فکشن فعلی شما در سرور): Civilian Level 37
توضیحات شکایت: با سلام ایشون به دستور ادمین سیاوش منو 60FP کیک کرده مگه من Abuse Faction کردم !؟ من Abuse از سیستم ADM-Warn کردم بنشم کشیدم 60 از کجا اومد!؟ طبق صحبت ادمین سیاوش ایشون اینکارو نکردن پس کار شما بوده دیه 🙂 از اسمون که کیک نمیاد
@Ciavash FP های من فیکس شه اخطاری به کسی دوست ندارم داده بشه فقط FP 40 رو میخوام 
@AliReza0217 .
مدارک مورد نیاز(فیلم،عکس‌و...):
کلیک

 

  • Confused 1
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

+ ایشون در d/ گفته به دلیل Abuse کیک میشم ! و ابروی منو جلو کله Dp's  برده ادمین سیاوش در اون لحظه بودن و ناظر بودن و چون بن شدم مدرکی نداشتم اما ایشون از موضوع اطلاع کامل دارن زیرا به دستور ایشون بوده 

.

  • Haha 1
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

" با سلام و احترام "


پلیر محترم : @Filter بنده و ادمین های محترم سرور در حال تنظیم و توضیحات تکمیلی و پاسخگویی به سوالات ممبر های فکشن میزان در راس ( وسط ) میتینگ فکشن بودیم که شما با سوء استفاده از [ADM-WARN] اقدام به Spam برای پرت کردن حواس ادمین ها و به خصوص سوپروایزر محترم سرور که در حال پاسخگویی و حل مشکلات ممبر های فکشن PD بودند کردید که توسط ایشان 1 بار برای رعایت و انجام ندادن دوباره این مورد اخطار گرفتید ( Record موجود میباشد ) و بار دوم نیز به دلیل مشکلات ... باز عمل مربوطه را تکرار و باعث از بین رفتن نظم میتینگ شدین و توسط ایشان بن شدید و  به همین دلیل Abuse در میتینگ برای خراب کردن جلسه فکشن با 60FP طبق دستور داده شده در Ts توسط رنک بالاتر کیک شدین !!


+ به هر حال طی صحبت هایی که با رنک های فوق شد ممکن است منظور ادمین محترم از کیک چیز دیگه ای بوده باشه و دستور به صورت کامل اشاره شده انجام نشده باشه یا کاملا و واضحا رسیده نشده باشه ولی به هر حال در صورت نیاز و امکان پس از برسی ادمین محترم FP پلیر مربوطه طبق درخواست اعلام شده Set شود !!

 

+‌ @Filter : با رعایت قوانین و جلوگیری از عادت ها و مشکلات مغزی زودگذر نه شما دچار مشکل خواهید شد و نه Team - Steaff .

+ @Filter : زمانی که ادمین رنک بالای سرور در Meeting درحال برسی و رفع مشکلات ممبر های فکشن حضور داشته در Meeting هستند و شما با Abuse و حتی با اخطار قبلی در حال تکرار و به هم زدن تمرکز ایشان هستید به نحوی درحال پایمال کردن حق دیگران هستید و این چیزی جز Abuse نیست ! ! !

 

==  با تشکر  -  تا برسی و پاسخگویی نهایی صبور باشید  ==

@Ciavash 

 

 

| = =+ |

  AʅιRҽȥα0217,# 

« --  وَمَـن یَتَــوَڪَل عَلـے اَللـہ  -- »

  • Like 5
  • Thanks 1
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام و احترام

 

بر اساس صحبت های انجام شده  امکان پیش امدن این اتفاق برای تمامی افراد هست و کار لیدر از روی عمد نبوده و طی برسی تمام اینگونه شکایات ، لطفا زمانی که شما در سرور انلاین بودید لطفا از طریق ریپورت اعلام فرمایید تا Fp شما به 40 تغییر کند .

ممنون از شما

بسته شد .

  • Like 2
  • Thanks 1
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

قوانین انجمن